►►►►►       ÁRU A KÜSZÖBÖDRE!            ►►►►►                       Házhoz szállítás Szegeden és vonzáskörzetében! 
           Ha kérdése van: +36-62-491-555        

 

Gyakran ismételt kérdések:

Hova szállítunk?

Válasz:

Szeged:

  1. Móraváros
  2. Alsóváros
  3. Kecskés telep
  4. Belváros
  5. Rókus
  6. Új Rókus
  7. Makkosháza
  8. Fodorkert
  9. Tarján
  10. Újszeged
  11. Petőfitelep (Új Petőfitelep is)
  12. Tápé (6753)
  13. Kiskundorozsma (6791)
  14. Röszke (6758)
  15. Sándorfalva (6762)
  16. Algyő (6750)
  17. Hódmezővásárhely (6800)

Hogyan tudok fizetni?

Válasz:

  • Azonnali készpénzes fizetés szállításkor = a futárnak, a rendelt áru átadásakor a bizonylat alapján készpénzben kifizeti az összeget. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a futárnál váltópénz nincs, így kérjük a fizetendő összeget pontosan kiszámolva előkészíteni. A fizetendő összeget a megrendelés visszaigazolásában találja.
  • Előre utalással = a visszaigazolásban megadott összeget banki utalással a társaság 14100017-25945360-70000009 számú bankszámlájára utalva. A közleményben föl kell tüntetni a megrendelés számát. A sikeres megrendelést és fizetést követően  (amikor az utalás bankszámlánkon jóváírásra került) kiszállítjuk a megrendelt terméket.

Hol tehetek panaszt, illetve hol adhatok be javaslatokat a szolgáltatás javítására?

Válasz:

Kérjük lépjen kapcsolatba velünk bármelyik kommunikációs csatornánkon keresztül és haladéktalanul segítünk a panasz rendezésében.

A futár csak utcaszintig vagy a lakásom ajtajáig hozza a csomagot?

Válasz:

Futárjaink mindig a lakás ajtajáig viszik a megrendeléseket, függetlenül a rendelés értékétől, méretétől vagy súlyától. Amennyiben bármilyen problémát tapasztalsz futárunkkal, kérjük lépj kapcsolatba velünk bármelyik ügyfélszolgálati elérhetőségünkön, hogy orvosolhassuk a problémát.

A hűtést igénylő termékek nem fognak megromlani a kiszállítás alatt?

Válasz:

Természetesen minden gépkocsink, amivel a kiszállítást végezzük rendelkezik hűtő tárolóval, így a hűtést igénylő termékeket is teljes biztonságban juttatjuk el hozzád. Amennyiben mégis bármilyen gond merülne fel a kiszállított élelmiszer frissességével kapcsolatban, kérünk lépj kapcsolatba velünk.

A kosaramban lévő termékek lefoglalásra kerülnek-e a részemre?

Válasz:

A kosárba helyezett termékekre nem kerül foglalás, ez csak akkor történik meg amikor a rendelési folyamat lezárul. Emiatt sajnos néha előfordulhat, hogy a kosárba helyezés és a rendelés véglegesítése között eltelt idő alatt az adott termék elfogy.

A megfelelő felhasználói élmény érdekében cookie-kat használunk. A cookie-kkal kapcsolatos további információért, valamint a személyes adatok feldolgozásának ismertetéséért tekintse meg adatkezelési és adatvédelmi szabályzatunkat.

Elfogadja ezeket a cookie-kat és az érintett személyes adatok feldolgozását? Bármikor módosíthatja a beállításait a lap alján a megfelelő menüpontban.